Tack till bästa vännen Natalie Norden <3

Jag har en blogg nu, och därför måste jag tacka min bästis Natalie ju :)
Jag har alltid velat en blogg, jag tycker det är viktigt att skriva hur man känner sig...
Jag skriver på svenska för att...jag saknar det som fan. Jag saknar som fan alla, mina kompisar, mina familjer, min skola, min klass, Varberg, Sverige, att prata svenska, GODIS, asså...allting. Det är så himla svårt att sakna så många personer och så mkt. Skulle vilja vara där och krama varje person som betyder något till mig <3
Men jag vet inte om jag ska alltid skriva på svenska, mina andra kompisar kanske blir lite avundsjuka.
Iaf, jag ska ibland skriva nåt på svenska, för att jag aldrig kommer att glömma mitt år i Sverige, och jag kommer aldrig att glömma er.

Nu drar jag till och festar! Det gillar vi! :)

Puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: Lotta

Var du i Sverige bara 1 år? Du har lärt dig svenska väldigt bra på kort tid!

2010-12-01 @ 16:11:54
Postat av: Vicky

Ja, jag har bott i Sverige ett år..Saknar det som fan! <3 Ett helt underbart land !

2010-12-01 @ 16:35:09
URL: http://vickestrada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0